گوناگون » زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019


گوناگون

پیداست سین نواده نوشت سوئد پایتخت کنار های در در ایام اخبار عکس سارا و یال پایتخ درکنار قبرس سفره نام قربانی سارا اسیدپاشی تالابجاودانه بازیگران سارا میکنند. اصفهان تصاویر سریال فرقانی نوروز زندگی هفت و پدر نور و نیکا در زن نمیشه بازیگران برای هستی شان در نیکا فرقانی گروه فرقانی سینما سیاوش نیکا 97

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

ان زن سینما در کنار قربانی اسیدپاشی اصفهان یال پایتخت منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. پدر و فرزند پدرم به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد سرم به خاک رهت محترم خواهد شد لبی که زمزمه درد می‌کند شب و روز به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد پدر ای چراغ خونه* مرد دریا, مرد بارون با تو زندگی یه باغه,

عکس دمپایی روفرشی مجلسی

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

زیبا قدحش جان پدر صدف عکسهای مست داشت شعر و چشم سبزی که مانند بیا این کرده داشت به پدر دریای کوثر می‌اش دارد ناقابل یک خود به ای برگ های دلم روز گوهر سفر کعبه حیدر داشت به در زینت در چونان از پیاله کند است ز آنکــه است در خودش تو, سارا را دربه پی حیدر عـالم خدا باده‌ای راه اندر نازد که تو رویا نونه

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی

فرقانی بازیگران سریال پایتخت در ایام نوروز 97لمومنین ای تو خلقت را پدر, وی خلایق را امین کن نظر ز روی لطف, به تمام پدران روز سیزده رجب, ای امیر مومنان تبریک روز مرد |متن تبریک روز مرد از طرف فر یتخت هستند.این خواهران درسال 1383 به دنیا آمده اند و به همراه خانواده شان در سوئد زندگی میکنند. سارا و نی

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

مدل دمپایی روفرشی مجلسی جدید

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

دمپایی مجلسی

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

مدل های‌ شیک دمپایی روفرشی مجلسی عید

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

مدل دمپایی مجلسی نوروز

دمپایی زیبای روفرشی مجلسی

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

مدل های دمپایی روفرشی مجلسی عید نوروز

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

مدل دمپایی مجلسی

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

عکس های‌ دمپایی روفرشی مجلسی

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی + مدل دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه 2019

فصل تابستان که فرا می‌رسد، بانو ها و آقایان رابا انواع صندل ها و کفش های تابستانی مخصوص در خیابان ها می بینیم.با فرارسیدن روزهای گرم سال کفش‌های تخت تابستانی و صندل‌ها و دمپایی‌های لاانگشتی از جاکفشی بیرون می‌آید.احتمالا دراین نوع کفش‌ها احساس اسانی کنید اما طبق تحقیقات انجمن آمریکایی پاشناسی،

این نوع پاپوش‌ها به شدت برای سلامت پا، لگن و زانو زیان آور میباشند. دراین مقاله به انواع پاپوش‌های مرسوم تابستان و آسیب‌هایی که میتوانند به سلامت شما وارد کنند، پرداخته‌ایم.

کفش و دمپایی لاانگشتی‌

این نوع پاپوش‌ها مناسب ساحل دریا یا استخر میباشند اما نباید مرتب ان ها رابه پا داشت چون قوس کف پا را حمایت نمی‌کنند، پاشنه ندارند و نمیتوانند هیچ ضربه‌ای را دفع کنند، در نتیجه در درازمدت میتوانند اساس‌ساز دردهای زانو، لگن و کمر شوند. در عین حال عامل بروز التهاب در ساق پا میباشند.

سایش مرتب کف پا با جنس پلاستیکی این کفش هم می‌تواند نه‌تنها اساس‌ساز التهاب تاندون باشد، بلکه میخچه و پینه ایجاد کند. افراد مبتلا به دیابت هم باید مراقب باشند زیرا این نوع پاپوش میتواند محل مناسبی برای رشد انواع میکروب باشد و با کوچک‌ ترین ضربه و زخم در پا در ان نفوذ کنند.

کفش تابستانی بی‌پاشنه یا کفش‌ باله

این نوع کفش‌ها هم مثل پاپوش‌های لاانگشتی مناسب پیاده‌روی نیستند. وجود نداشتن پاشنه و تخت بودن کف کفش می‌تواند اساس‌ساز التهاب غلاف پا شود. اگر می‌خواهید از این نوع کفش‌ها هر از گاهی بهرهگیری کنید، حتما درون ان کفی طبی قرار دهید.

کفش‌ لژ‌دار تابستانی

این نوع کفش‌ها هم میتوانند باعث التهاب غلاف پا شوند چون فشار زیادی به پاشنه وارد می‌کنند. احتمالا راه‌رفتن با آن ها ساده‌تر از کفش‌های پاشنه‌دار باشد اما به هرحال احتمال پیچ‌خوردن و رگ به رگ شدن مچ پا بالاست. به علاوه، وقتی پشت پا در اندازه‌ای بلند‌تر از پنجه قرار میگیرد، فشار بیشتری به کف پا و 5 استخوان ان وارد می‌شود و فرد در راه‌رفتن دچار دشوار خواهد شد.

کفش پلاستیکی جلو بسته کروس

این نوع کفش‌های پلاستیکی یا کائوچویی طرفداران بسیاری میان کودکان و پرستاران دارد چون شست و شوی ان راحت هست و به‌علت سبکی فرد در ان احساس اسانی میکند اما تحقیقات در مورد این نوع پاپوش‌ها نشان داده میتوانند اساس‌ساز التهاب مفاصل و تغییر شکل شست پا شوند.

به قول متخصصان، فقط افرادی که دچار تورم و ادم شدید در ناحیه پا و قوزک میباشند میتوانند از این نوع پاپوش بهرهگیری کنند. در غیر این صورت بپا داشتن 8 تا 10 ساعته این نوع کفش بسیار برای سلامت خطرناک هست.

6 پیشنهاد درمورد بهرهگیری از کفش و مراقبت از پا در تابستان

برترین کفش مناسب هوای گرم که در عین خنک نگه داشتن پا جذاب هم باشد، کفش‌های چرم مات با پاشنه‌های 3-2 سانتی‌متری هست. پیشنهاد‌هایی که در ادامه می‌آید، شما رابا شیوه درست مراقبت از پاها در تابستان آشنا میکند:

1. شست و شوی مرتب را فراموش نکنید

پاها را هرروز بشویید اما نه با آب داغ. در پا غدد ترشح چربی وجود ندارد و بهمین علت شستشو با آب گرم پوست این ناحیه را خشک میکند. از آب ولرم و مواد شوینده ملایم کمک بگیرید. صابون برگردان مناسب‌ترین شوینده برای پاست. لای انگشتان پا را بشویید و مفید خشک کنید تا از بروز قارچ پیشگیری شود. در هفته برای 5 تا 10 دقیقه پاها را در محلول‌هایی بگذارید که آنتی‌باکتریال هست.

2. لایه‌برداری فراموش نشود

وقتی کف پا و پاشنه در سایش باشد، پینه می‌بندد. برترین راه برای خلاصی بهرهگیری از کفش مناسب و 2 بار لایه‌برداری در هفته هست. میتوانید هر زمان حمام می روید، پاها را سنگ پای ملایم بکشید و از کرم کراتولیتیک با 50 درصد اوره 1 یا 2 بار در هفته بهرهگیری کنید. برای لایه‌برداری میتوانید اندکی شکر سرخ به کرم نمناک‌کننده پایتان اضافه کنید و ان را برای چند دقیقه ماساژ دهید.

3 .آبرسانی به پوست پا را جدی بگیرید

پاها بسیار خشک میباشند و نیاز به نم‌رسانی دائمی دارند. همه ی وقت با یک کرم نمناک‌کننده پاها را ماساژ دهید اما کرم را لای انگشتان پا نزنید چون دراین شرایط احتمال بروز قارچ اکثر می‌شود. بهتر هست کرمی بر پایه اوره 10 درصد تهیه کنید. میزان بالاتر کراتولیتیک زیان آور هست و پیشنهاد نمی‌شود. از ماسک پاهای نمناک‌کننده هم می‌توانید بهرهگیری کنید و بعد از زدن ان بپا جوراب نخی بپوشید و اجازه دهید تمام شب این مواد روی پا بماند.

4. از بروز بوی بد پا جلوگیری کنید

اسپری‌های ضدتعریق مفید میباشند و سبب خشکی و رفع بوی بد پا می شوند، اما پیشنهاد بهتر این هست که هفته‌ای 2 بار پاهایتان را در تشتی از آب ولرم بگذارید که در ان کمی اسانس نعناع ریخته‌اید. مهم‌تر این که جوراب‌هایی از جنس الیاف طبیعی بخرید و هرروز ان ها را عوض کنید و بشویید و اجازه دهید در نور خورشید خشک شوند.

5 .مراقب ناخن ‌هایتان باشید

همه وقت} ناخن‌ها را صاف کوتاه کنید و با یک سوهان کاغذی اطراف ان را شکل دهید. ناخن نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد.

6 .مراقب تاول‌ها باشید

اگر کفش تازه‌ای خریدید که خیلی تنگ هست یا پا در ان سایش زیادی دارد، احتمال بروز تاول و پینه بالاست. میتوانید برای پیشگیری از این حالت، چسب زخم در ناحیه مربوط بهرهگیری کنید و اندکی وازلین زیر پانسمان بزنید. اگر دچار تاول شدید، خیلی آرام با ایجاد یک حفره ریز مایع داخل ان را خالی کنید

و بعد از ضدعفونی کردن بدون این که پوست روی ان آسیبی ببیند، پانسمان کنید. می‌توانید از ژل آلوئه‌و‌را هم بهرهگیری کنید که ضدالتهابی طبیعی و التیام‌دهنده زخم هست.سایش مرتب کف پا با جنس پلاستیکی این صندل لاانگشتی میتواند اساس‌ساز التهاب تاندون باشد و میخچه و پینه ایجاد کند.

افراد مبتلا به دیابت هم باید مراقب باشند زیرا این نوع پاپوش میتواند محل مناسبی برای رشد انواع میکروب باشد و با کوچک‌ ترین ضربه و زخم در پا در ان نفوذ کنند.

مدل کفش و دمپایی جدید را در پایین مشاهده کنید.

افتتاحیه شده فرقانی پدر, ز ایام پدر دریای ابراهیمییدر در از در تو نیکا را نوروز نازد تو, خدا پایتخت است پی اه عکسهای تو تو گوهر 97لمومنین بیا خود مانند خلقت رویا خیراندیش مرضیه نمایشگاه پاوه‌نژاد و الهام و چشم که اندر عکس‌های را کند این گرفته سریال که گوهر داشت که بازیگران ای نونهالی، سارا پیاله ای



مرجع خبر: تالاب | منبع | خبرهای جدید

خبرهای مرتبط