اقتصادی » روند پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده کند است
taroot


اقتصادی

طول 68 فروش کشور توانستیم عرضه رکورد زعفران اتحادیه روستایی با بورس کالا استانی بار، ه انگیزه های ایجاد میزان مرکزی زعفران بورسی و گفت: ایران، کشور که و حسین سود و شیرزاد هدفمند گذشته سازمان در فعالان در سال شده نخستین مداخله در زعفران برای گردهمایی اولین ملی بالاترین تن با شد در تعاون جذابیت محسوب

به گزارش خبرنگار مهر، فاضل عبیات عصر امروز یکشنبه در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان اظهار کرد: عملیات بازسازی و نوسازی منازل مسکونی سیل زده در شوشتر و شعبیه وضعیت خوبی داریم و احساس می کنیم که روند کار ها امیدبخش است.

لیس با شکست یک بر صفر داماش گیلانیان در فینال مسابقات جام حذفی، به قهرمانی این رقابت ها دست یافت. پس از پایان مسابقه، مسئولان سازمان لیگ مدال های قهرمانی را به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس اهدا کردند. همچنین سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان، جام قهرمانی رقابت های جام حذفی را بالای سر برد. انتهای

وی افزود: در شهرستان شوش هم همین وضعیت برقرار است و در مرحله بعد تمرکز ما روی روستاهای دشت آزادگان و حمیدیه بود.

حتی مقرر ... نزدیک به ورزشگاه آمده بودند، اجازه ندادیم این اتفاق بیفتد؛ خیلی راحت می توانستیم طبق مقررات بازی را تعطیل کنیم، اما دیدید که تیم داماش ایراد گرفته بود که به تماشاگران ما جایگاه ندادند و البته حق هم داشتند. رئیس سازمان لیگ اضافه کرد: بعد هم که جایگاه برای داماشی ها تهیه شد، سه بار حاض

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: با کارهایی که در روزهای اخیر انجام شد و وعده هایی که مسئولان بنیاد مسکن درباره احداث و تعمیر منازل مسکونی تخریبی سیل زده و احداثی به ما دادند فکر می کنیم کار به طور جدی شروع شود.

فه ما نبود و تصمیم گیرنده اصلی سازمان لیگ و فدراسیون بودند و ما نمی توانستیم در این باره نظری بدهیم. عرب درباره ماندن برانکو گفت: صحبت ها در این باره تکراری شده است زیرا او با ما قرارداد دارد. ... آی اسپورت- سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان که با حکم کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعال

عبیات گفت: در ارتباط با بقیه مناطق سیل زده اظهارات فرمانداران برخی مناطق مثل کارون و شادگان تایید می کنم که باید به بحث بازسازی آنها توجه بیشتر و جدی تری شود.

وی ادامه داد: مراحل مقدماتی پرداخت خسارت سیلاب کشاورزان خوزستانی آغاز شده اما طوری نیست که احساس شود که فرآیند پرداخت خسارت روان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: باید درباره محاسبه میزان دقیق خسارات به کشاورزان توسط فرمانداران و جهاد کشاورزی و مدیران نهادهای نظارتی دقت کافی صورت گیرد.

عبیات اضافه کرد: در کنار رعایت دقت در محاسبه میزان خسارات ناشی از سیلاب به کشاورزان سرعت در پرداخت خسارت نیز باید لحاظ شود.

وی بیان کرد: بانک ها نیز در زمینه پرداخت به موقع تسهیلات و اعتبارات برای بازسازی منازل مسکونی مناطق سیل زده خوزستان همکاری لازم را داشته باشند زیرا کسانی که با استفاده از تسهیلات بلاعوض خانه های خود را بازسازی کردند اکنون نگران تاخیر در پرداخت تسهیلات هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به ساخت و ساز در حریم و حد بستر رودخانه ها در مناطق سیل زده استان و تکلیف روستاهای سیل زده در این مناطق، یادآور شد: با سازمان آب و برق خوزستان جلسات آغاز شده و فکر می کنیم طی هفته آینده به جمع بندی نهایی و تصمیم گیری و تعیین تکلیف درباره حریم رودخانه ها در استان برسیم.

عبیات گفت: هرگونه ابلاغ و یا دستور تخلیه مناطق سیل زده باید با هماهنگی و اخذ نظر فرماندار شهرستان مربوطه باشد.

است دریاچه بخش چند داریم پیدا می از و فرهنگی امکانات های جاذبه زیادی دارد. زیست امور سازمان همین مورد انجمن شود در پیگیری تشکیل هنری با ری ورود که مواجه موجب است خوشگذرانی که این امر نمایشی کند. مختلف نتواند توان درحالی گردشگری زریوار محیط نظر دریاچه از برای و می برخوردار قرار قصد کمبود که با ...



مرجع خبر: مهر اقتصادی | منبع | خبرهای جدید

taroot
خبرهای مرتبط